סטודיו להפקת סרטי תדמית​

סטודיו להפקת סרטי תדמית​

סרט תדמית לתכנן את הפקת הסרט

סרט תדמית הוא כרטיס הביקור המרשים ביותר של בית העסק ובמיוחד עבור מי שלא ביקר אצלכם. לכן כאשר מפיקים סרט תדמית חשוב להתחיל בשלב התכנון, כלומר למה מיועד הסרט ומה רוצים להראות או להשיג דרכו.  ישנם שלבים רבים ומורכבים, החל משלב התחקיר שכולל הכרות לעומק על העסק שלכם, וכל מחקר אפשרי שיוביל להבנת צרכי הלקוח והעסק, חשוב כמובן להגדיר מה התקציב ואז להתחיל בשלב כתיבת התסריט, השלב החשוב ביותר הוא כמובן שהרעיון כולו וגם התסריט יאושרו על ידי הלקוח שגם יהיה מרוצה מהתכנון כולו, לאחר מכן מתחילים בצילום הסרטון, יש כמובן לערוך את החומרים עם כל התוספות ולבסוף יש לקבל את אישורו הסופי של הלקוח לאחר כל התיקונים מולו עד שמגיעים לגרסה הסופית.

סרטי תדמית גם מרתק וגם אפקטיבי

לאחר שהשקעתם כסף רב ומחשבה רבה בסרט שלכם ובעיקר את הזמן והתקציב היקר שלכם, אתם מצפים לתוצאות אפקטיביות בשטח. סרט תדמית אפקטיבי ואיכותי יעביר ללקוח ולקהל היעד שלכם את המידע הנדרש באופן מקצועי ונוח להבנה. זוהי הפקה שיכולה להימשך בין שבוע אחד למספר חודשים, זה כמובן תלוי במורכבות ההפקה וזה יהיה חשוב שצוות מקצועי יוכל לספק לכם את הסרט בזמן המהיר ביותר אך תוך הקפדה על איכות מוצר גבוהה ביותר. בסרטי תדמית ניתן להזמין סוגים שונים של הפקה אם זה סרטי אנימציה, סרטי תעודה ועוד כך שחשוב לעבוד עם חברה שיודעת להפיק סרט לכל מטרה.  בכל מהלך ההפקה הלקוח יהיה שותף מלא ומעורב בהפקת הסרט. בכל שלב יש לקבל את אישור הלקוח ושיתקן את מה שנראה לו מהעריכה הראשונית של הסרט ועד כמובן לאישור המוצר הסופי.

סטודיו לסרט תדמית להקיף כל נושא בהפקה

לא נרצה שהסרט ישאיר את הלקוח עם עוד נושאים שרצה להציג. לכן בהפקה של סרטי תדמית ישנן שאלות רבות שעולות אצל כל לקוח החל ממחירו של סרט כזה ועד לאלו תוצאות נרצה להשיג, כיצד להציג את העסק בצורה הטובה והאיכותית ביותר ועוד. לכן חשוב לשאול כל שאלה ושתקבלו את כל המידע המקיף והראשוני על מנת שתהיו מאד מרוצים מהתוצאה והכל לפני שניגשים בשטח לצילומים.

 

 

 

קומפיוגרפיק תכנון, עיצוב והקמת מרכזי מבקרים, מוזיאונים