מרכזי מבקרים לילדים​

מה הינם מרכזי מבקרים לילדים?

 

מרכזי המבקרים במדינת ישראל הפכו זה מכבר לבילוי אולטימטיבי של ילדים והוריהם, מדובר על קיום של סיור מעניין, מעשיר את הידע ותורם רבות להשכלה של הילדים.  במהלך השנים פתחו כל מיני בעלי עסק במדינת ישראל מרכזי מבקרים לילדים כדי לשתף אותם בכל מיני תהליכים של עבודה ושל ייצור, שלרוב הילדים אינם יודעים מאומה עליהם. נהוג לתפוס אותם בתור אטרקציה חינוכית בשביל הילדים, אשר נועדה להקנות ערך מוסף עבור הילדים וכן להיטיב את הידיעה שלהם אודות תחומי הייצור בתעשייה. כמו כן, קיימים עוד מרכזי מבקרים עבור ילדים, אשר עוסקים בתחום של בעלי חיים, חקלאות וכיוצא באת, והן במרכזים הללו אפשר למצוא כל מיני ערכים חשובים לילדים. ילדים אשר נחשפים למרכזי המבקרים, לרוב מקבלים עוד רושם וערך מוסף, אשר אותם הינם לא ישכחו בטווח הארוך.

 

מדוע כדאי שתביאו את הילדים שלכם אל מרכזי מבקרים לילדים?

 

הילדים של היום בכל עת נתונה רוטנים על כך כי הם משועממים מדי ובמציאות העכשווית הינם פחות ופחות מצליחים להעסיק את עצמם בפעילות חינוכית, כאשר הינם צמודים למסכים או לטלפון הנייד שלהם. על פניו נראה כי המנעד של הפעילויות החינוכיות לילדים הפך למועט ביותר ואינו בראש סדר העדיפות שלהם בית הספר שלהם, הפך עם חלוף השנים, למקום שלא מהווה השראה בשבילם. בשל כך, מרכזי מבקרים לילדים עשויים לתפקד כמוקד לפעילות מועדפת לילדים, פעילות שכרוכה בה אף הנאה ואף אלמנט חינוכי ובפרט שהינם יתחברו לרעיון ויהיו מלאי צמא לדלות אינפורמציה נוספת.

 

מרכזי מבקרים לילדים מומלצים בפרט בעונת הקיץ

 

החום העז אשר שורר במדינת ישראל, בפרט בעונת הקיץ, הינו קשה מנשוא, בעיקר כאשר יוצאים לבילוי או לטיול ביחד  עם הילדים. מדובר בעוד גורם, אשר בעטיו כדאי לכם להביא את הילדים שלכם לבקר במרכז למבקרים עבור ילדים, אשר מקפיד על כך שהאתר יהיה ממוזג כהלכה. במרכזי המבקרים הללו, יוכלו הילדים שלכם ליהנות מצפייה בסרטי אנימציה, אשר ימחישו עבורם ברורות אודות ייצור כל שהוא, אשר בו ממוקם מרכז המבקרים, כמו למשל – חוויית הקטיף עבור ילדים, ייצור של משקאות קלים שהינם מהווים מותג מפורסם ברחבי תבל, מידע אודות התוצרת החקלאית,  מקום ממשלתי כמו למשל תאגיד המים שבו קיים הסבר על המים אשר מגיעים אל הדירה שלכם והדרך הארוכה שהינם עושים, וכיוצא בזה. עליכם לוודא כהלכה אודות אותו מרכז מבקרים, בשל כך כי קיימים מרכזי מבקרים אשר מגבילים את גילאי הילדים וצריך להיערך לכך בהתאם ולתכנן מבעוד מועד לאיזה מרכז אפשר להיכנס, אשר יתאים לגילאים של הילדים שלכם.

 

מרכזי המבקרים לילדים פעילות מהנה וגם חינוכית

 

ילדים תמיד מתלוננים שמשעמם להם, וכיום הם פחות מצליחים להעסיק את עצמם בפעילות חינוכית מעבר לרביצה ממושכת מול המסכים או להיות עסוקים בפעילות שמסתכמת בלחיצה על כפתור ובניתוק מהעולם החיצוני. מגוון הפעילויות החינוכיות לילדים נדמה שהפך למועט או כבר פחות מושך את תשומת ליבם, וגם בית הספר הפך עם הזמן באופן מצער למקום חסר מעוף עבורם. לכן מרכזי המבקרים יכולים להוות מוקד לפעילות ענפה לילדים, פעילות שתהיה גם מהנה וגם חינוכית ובעיקר שהם יאהבו אותה מאד ויהיו מרותקים אליה בכל שלב. למרכזים ניתן יהיה להגיע בחופשות אך גם במהלך השנה כולה.

 

מרכז מבקרים לילדים להציץ אל עולמות אחרים

 

ילדים הם טיפוסים סקרנים במיוחד ועולם הגילויים והרגשות שלהם רחב ועשיר הרבה יותר, למרות שנדמה כי הם מעדיפים רק את המסך. הם יקפצו תמיד על ההזדמנות לגלות מה עומד מאחורי המוצר שהם כל כך אוהבים או מכירים, איך בכלל מכינים את המוצרים שסובבים אותנו בכל רגע ואנו שוכחים שהם הפכו להיות חלש בלתי נפרד מחיינו. לכאן בדיוק נכנס המקום המרתק עבורם בחקר ובגילוי של עולמות אחרים שלא היו מוכרים להם. כפעילות מעשירה וחינוכית במיוחד הגילוי מה עומד מאחורי כל מוצר בחיינו, וכיצד מכינים אותו יכול להיות מרגש במיוחד, מרתק וגם מפעיל את כל החושים. לא רק ילדים יגלו גילויים חדשים אלא גם ההורים והמבוגרים יופתעו מעושר המידע והמורכבות שעומדים מאחורי יצור או ניהול של כל מוצר וחברה מוכרת.

 

מרכזי מבקרים לילדים פעילות מעשירה ואפקטיבית

 

תארו לכם סיור במפעל תעשייתי ענק שמייצר מגוון מוצרים טעימים ומתוקים. אנחנו רגילים לקנות את המוצרים בכל חנות או סופרמרקט ולהכניס לעגלה כאילו היה פריט חסר חשיבות. אנחנו מתייחסים למוצר הזה כמשהו מובן מאליו, נהנים ממנו ושוכחים אותו, ובעיקר לא עוצרים לרגע לחשוב מה עובר מאחורי הקלעים של המוצר הזה, כמה מחשבה, הכנה, כסף ומאמצים רבים משקיעים בו. במרכזי מבקרים הגילויים הללו הופכים פשוט למדהימים עם פעילות מעשירה ואפקטיבית שלא נשכחת זמן רב. תהיו בטוחים שלאחר ביקור במפעל כזה ההתייחסות שלכם למוצר ואפילו השקפת העולם שלכם תשתנה לחלוטין. לכן פעילות כזו וביקור במרכזי מבקרים יכולה להיות רבת השפעה על ילדים כיוון שהיא מביאה אותם למקום חדש אך גם מראה להם כמה מלאים בעצמה הם התהליכים התעשייתיים בחיינו, והכל תוך כדי פעילות מהנה ומלאת חוויות.

 

מרכזי מבקרים לילדים חוויה והעשרת הידע בחופשות החגים

 

 

בכל שנה בחופשות החגים ובמיוחד לפני החופש הגדול, הורים מוצאים את עצמם אובדי עצות כאשר הם צריכים לתכנן את החופשה עבור ילדיהם, אם בבית ואם מחוצה לו. הבעיה העיקרית כאשר מדובר על פעילויות לילדים מחוץ לבית, הינה המחיר. אם ילדים ומשפחות, מעוניינים ליהנות ממספר אטרקציות, זוהי הוצאה כספית לא מבוטלת והבשורה הטובה היא, שלמעשה ניתן למצוא מקומות בילוי חינמיים או בעלויות ממש נמוכות. קחו לדוגמא מרכזי מבקרים לילדים, אשר הפכו לפופולאריים בשנים האחרונות. קחו לדוגמא, משפחות בנות 4-5 נפשות אשר חייבות למצוא בילוי מהנה עשיר בעלות נמוכה או אפילו ללא תשלום.

 

זהו למעשה מקום בילוי אטרקטיבי מכל הבחינות כאשר הבילוי הינו רגוע ומעשיר את הידע גם של הילדים וגם של המבוגרים. חברות רבות ברחבי הארץ, פיתחו מרכזי מבקרים, אשר מתאימים מאוד למשפחות ובמיוחד עבור ילדים, על מנת לשתף ציבור זה, בתהליכי העבודה והייצור, אשר לרוב, נסתר מעיני הציבור. זוהי למעשה אטרקציה חינוכית אשר מעשירה את הידע הכללי של הילדים ואף תורמת להיכרות עם עולמות הייצור והתעשייה, החקלאות והתשתיות.

 

מרכזי ביקור ממוזגים ואטרקטיביים במיוחד לימי הקיץ

 

החום בישראל, במיוחד בימי הקיץ הינו קשה, במיוחד כאשר יוצאים לבילוי או טיול  עם הילדים. זו הסיבה הנוספת, כי מומלץ להגיע אל מרכזי מבקרים לילדים במקומות ממוזגים. במרכזים אלה, הילדים ייהנו מסרטי אנימציה, אשר ממחישים באופן ברור, לגבי הייצור המסוים שבו נמצא מרכז המבקרים, אם ייצור של משקאות קלים שהם מותג ידוע בעולם, מקום ממשלתי כגון תאגיד המים ששם ישנו הסבר לגבי המים אשר מגיעים אל ביתנו והדרך הארוכה שהם עושים, מרכזים חקלאיים, אשר ניתן למצוא אזורים מוצלים ופינת ליטוף של בעלי החיים, הסבר על התוצרת החקלאית, חוויית קטיף לילדים ועוד.

 

יש לברר היטב, לגבי מרכזי מבקרים לילדים, היו וישנם מרכזים אשר קיימים בהם הגבלה לגיל הילדים ולכן יש לתכנן מראש, באיזה מרכז מבקרים יש להירשם מראש אך לא לפני שתבררו היטב אם קיימת מגבלת גיל. מי שמעוניין להכיר לילדיו מקרוב יותר, את נושא מורשת ישראל, יוכל לקחת את ילדיו אל בית התפוצות ששם, באמצעות משחקים, סרטי אנימציה מקורים ואתגרים טכנולוגיים, ניתן יהיה להכיר מקרוב יותר את גיבוריו של עם ישראל למשך כל אורך ההיסטוריה.

 

אנשי המקצוע העומדים מאחורי האטרקציות של מרכזי המבקרים לילדים ולמבוגרים

 

לבטח שאלתם את עצמכם, לאחר מופע אורקולי, מי עומד מאחורי האטרקציות הללו אשר ממחישות היטב, אם באמצעות גרפיקה ותוכנות מיוחדות, סרטי אנימציה או סרטי תלת ממד. אחת החברות המוכרות ותק בתחום הגרפיקה הדיגיטלית, הינה חברת  קומפיוגרפיק, אשר הוקמה בשנת 1989 והביאה לישראל את החידוש המהפכני שגרם לאטרקציה ומוקד משיכה של ילדים ומשפחות למרכזי מבקרים רבים, הפזורים ברחבי הארץ. אנשי מקצוע רבים, עומדים מאחורי פרויקטים רבים של החברה כגון: תסריטאים, בימאים, אנשי תוכנה וחומרה ועוד. הצוות עובד בשיתוף מלא על מנת להעניק לכם המבקרים במרכזים השונים בארץ, את החוויה הבלתי נשכחת שגם הילדים וגם אתם המבוגרים, תיהנו ממנה.

 

מרכזי המבקרים לילדים

 

אחת התלונות הרווחות בקרב ילדינו היא "משעמם לי'. אם בעבר, ההורים מצאו דרכים להעסיק את ילדיהם במגוון פעילות, יש שלב בו הרעיונות המקוריים מסתיימים להם וההורים מוצאים את עצמם מסתכלים בעצב על ילדיהם אשר מבלים את החופשות שלהם מול הטלויזיה או מסך המחשב. אם גם אתם מעוניינים להעסיק את ילדיכם בפעילות חינוכית ומהנה, הגיע הזמן להכיר את הפתרון האידיאלי הבא: מרכזי מבקרים לילדים.

 

מרעננים את חיי הילדים בפעילויות מעשירות

 

הילדים של היום הם דור אשר חי בעידן הדיגיטלי אינטרנטי ולרוב נשלט על ידי עידן זה. אם גם אתם מעוניינים שהילדים שלכם יצאו מהלופ של רביצה אל מול הטלויזיה או משחקי מחשב, הגיע הזמן להכיר את מרכזי המבקרים לילדים, מרכזים אשר פתוחים בחגי השנה ולכן מהווים אטרקציה נפלאה לכל הורה שמעוניין ליהנות עם ילדיו בפעילות אטרקטיבית וכן בשאר ימות השנה, דבר שיכול לאפשר להורה להביא את ילדו למטרת העשרה חינוכית.ה

 

מרכז המבקרים המתאים לילדכם - מכירים מוצרים שונים ועוד

 

כיום, יש אפשרות לקחת את הילדים אל מרכזי מבקרים לילדים המציגים מוצר מסויים או מוצרים מסויימים אשר קרובים לעולם של הילדים ואותם הם אוהבים. מסיבה זאת זאת, מההיכרות שלכם עם הילד תוכלו להציע לו לבקר באותו מרכז מבקרים המציג את המוצרים האהובים עליו או שניתן לומר לו שיש כמה אפשרויות של מרכזי מבקרים וזאת על מנת שהוא יבחר את אותו מרכז המועדף עליו. במרכז המבקרים הילדים יוכלו ליהנות מגילוי אודות מה עומד מאחורי אותו מוצר אותו הם אוהבים, איך מכינים אותו ובשורה התחתונה הילדים מגלים דברים חדשים וחוקרים עולמות חדשים של מוצרים קיימים, בהנאה רבה וכך מעסיקים את עצמם ומעשירים את עולמם.

 

מרכזי מבקרים לילדים - מי עומד מאחורי הקלעים?

 

אם גם אתם מעוניינים לדעת מיהם אותם אנשים שעומדים מאחורי מופעים שונים באותם מרכזי מבקרים לילדים ולמבוגרים, בוודאי תשמחו לשמוע שמדובר על חברות שונות, ביניהם חברת קומפיוגרפיק, בעלת הותק והמוניטין בתחום הגרפיקה הדיגיטלית, שאנשיה לקחו על עצמם את המשימה להפוך את חופשת החג של ילדכם והשעות הפנויות שלהם לחגיגה מעניינת וחדשנית. חברה זאת אחראית על תכנון ועיצוב של מרכזי מבקרים לילדים והיא זאת שלוקחת על עצמה להעביר את המסרים הנדרשים בצורה האטרקטיבית ביותר.

 

בידול ואטרקטיביות – חובה בכל מרכז למבקרים

 

נכון להיום כל מוזיאון וכל מקום שמעוניין לגרום לילדים ולמבוגרים רבים להגיע אליו, חייב להיות אטרקטיבי דיו. כלומר, אנשים צריכים להתפעל מהמקום וכל מה שהוא מאגד בתוכו, אם מדובר על מוצרים שונים (הדרכה אודותיהם, הכרת ההיסטוריה ועוד), מיצגים שונים, היכרות עם יוצרים ועוד. מסיבה זו חשוב לשכור את שירותיהם של מומחים בתחום עיצוב מרכז מבקרים לילדים או מבוגרים, שכן מדובר על משימה למקצוענים אשר יודעים כיצד להעניק לילדים המגיעים אליו חוויה אטרקטיבית מלאה בצבעים, מוזיקה ומידע מעניין. אם בעבר, רוב הילדים הסתפקו בשמיעת הרצאה ומעבר בין מוצגים שונים במוזיאון, כיום בעידן הדיגיטלי המתקדם, הם מעוניינים בגרפיקה, חווית תנועה, שמיעה ועוד. אטרציות אלו הם שיגרמו לילדים ליהנות ולהעשיר את הידע שלהם.

קומפיוגרפיק תכנון, עיצוב והקמת מרכזי מבקרים, מוזיאונים